Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het nieuwe Digitaal Scrap forum voor de Photoshoppers onder ons.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mis "vulemmer" in Toolbar

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Mis "vulemmer" in Toolbar Empty
BerichtOnderwerp: Mis "vulemmer" in Toolbar   Mis "vulemmer" in Toolbar Emptyza 11 aug 2012, 06:24

Hoi,

Hele rare vraag maar ik mis het vulemmertje in de toonbar aan de linkerkant. Ik heb de versie CS5 maar kan deze nergens vinden waardoor ik gelijk bij de eerste opdracht al vastloop :(.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mis "vulemmer" in Toolbar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mis "vulemmer" in Toolbar   Mis "vulemmer" in Toolbar Emptyza 11 aug 2012, 06:48

onder het gummetje als je daar met je rechtermuisknop op klikt zie je het emmertje erbij staan
Terug naar boven Ga naar beneden
MaryJohn
Beheerder/moderator
Beheerder/moderator
MaryJohn


Aantal berichten : 843
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 43

Mis "vulemmer" in Toolbar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mis "vulemmer" in Toolbar   Mis "vulemmer" in Toolbar Emptyza 11 aug 2012, 20:48

Het kan zijn dat je verloop gereedschap actief is, dan moet je even op het kleine zwarte hoekje klikken dan kan je kiezen voor je vul emmertje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mis "vulemmer" in Toolbar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mis "vulemmer" in Toolbar   Mis "vulemmer" in Toolbar Emptywo 15 aug 2012, 22:06

Ja gevonden.....dank jullie wel!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MaryJohn
Beheerder/moderator
Beheerder/moderator
MaryJohn


Aantal berichten : 843
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 43

Mis "vulemmer" in Toolbar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mis "vulemmer" in Toolbar   Mis "vulemmer" in Toolbar Emptywo 15 aug 2012, 23:14

Graag gedaan 0001
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mis "vulemmer" in Toolbar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mis "vulemmer" in Toolbar   Mis "vulemmer" in Toolbar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mis "vulemmer" in Toolbar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Vragen :: Vragen-
Ga naar: